Dostava

Izdelki, ki so na zalogi, bodo dostavljeni v roku 1-3 delovni dni, šteto od dneva dokončne potrditve naročila. Prejeta naročila do 12. ure praviloma odpremimo še isti dan, razen med vikendi in prazniki. V spletni trgovini Mojster24.si nudimo tri načine dostave:

  • osebni prevzem,
  • GLS dostavna služba,
  • SŽ Express dostavna služba

Strošek dostave na območju Republike Slovenije za naročila nižja od 50€ znaša 3,50 €, za naročila višja od 50 € je pošiljanje brezplačno.

Osebni prevzem

Izdelke, naročene v spletni trgovini, lahko osebno prevzamete v eni izmed naših poslovalnic (odvisno od izbora prevzema lokacije ob potrditvi naročila). Ko je naročeno blago pripravljeno za prevzem, vas o tem obvestimo na vašo mobilno številko ali preko elektronske pošte.

  • Lokacija 1:
    Dečno selo 15a 8253 Artiče
    Tel: 07 45 21 900
  • Lokacija 2:
    Žadovinek 36 8273 Leskovec pri Krškem
    Tel: 08 20 18 635

2. GLS dostavna služba

Naročene izdelke v naši spletni trgovini dostavlja pogodben logistični partner, GLS dostavna služba. Praviloma se dostave vršijo v dopoldanskih urah, zato predlagamo, da za naslov dostave navedete naslov, kjer se v dopoldanskih urah nahajate. Vpišite tudi vašo telefonsko številko, saj se dostavljalec predhodno najavi o dostavi paketa.

Postopek dostave

Ko je paket odposlan, prejmete na vaš e-mail obvestilo (e-mail naslov, ki ste ga vnesli ob oddaji naročila), ki vsebuje predviden čas dostave in povezavo do spletne aplikacije, kjer lahko naknadno spremenite datum, naslov ali pa izberete dostavo v ParcelShop (paketna trgovina). GLS kurir vas bo pred prihodom poklical na vašo mobilno telefonsko številko, ki ste jo vnesli ob oddaji naročila in se z vami dogovoril o načinu dostave. V primeru, da vas kurir ni mogel priklicati in v primeru neuspešnega poskusa dostave vam pusti sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 50) ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com). Na navedene kontaktne informacije se lahko obrnete in naročite ponovno dostavo paketa na vaš naslov ali pa se dogovorite, da vam paket dostavijo na drug naslov (kjer boste v času dostave dosegljivi).

Kako lahko prevzamem izdelke preko dostavne službe GLS?

  • FlexDelivery Service - Fleksibilna dostava Trije poskusi dostave. Ko je paket poslan, prejmete na vaš e-mail obvestilo, ki vsebuje predviden čas dostave in povezavo do spletne aplikacije, kjer se po želji lahko odločite o petih načinih dostave (dostava v ParcelShop (paketna trgovina), dostava na drug naslov, dostava v GLS depo, izbira drugega dneva dostave, pooblaščanje drugega prejemnika paketa). Storitev se lahko naroči za vsak paket posebej.
  • Parcel Shop - Paketna trgovina Prejemnik vnaprej izbere v katero enoto naj se paket dostavi. Seznam paketnih trgovin si lahko ogledate tukaj. Ko paket prispe v Paketno trgovino, GLS obvesti prejemnika preko elektronske pošte ali preko SMS obvestila. Prejemnik lahko nato prevzame paket v Paketni trgovini v roku 5 delovnih dni.
  • GLS Paketomat V GLS Paketomatu je vaša pošiljka na voljo 24 ur na dan. Takoj, ko vam dostavimo paket v GLS Paketomat boste preko SMS sporočila ali elektronske pošte prejeli kodo za prevzem paketa. Plačilo na Paketomatih je možno zgolj s plačilno kartico. Seznam paketomatov si lahko ogledate tukaj.
    V Sloveniji je že več kot 400 paketnih trgovin in 45 Paketomatov.

GLS Slovenija in plačilo po povzetju Znesek naročenega paketa lahko GLS kurirju plačate ob dostavi na dva načina, z gotovino ali s kreditno / debetno kartico (Visa, Mastercard, BA, Maestro, Karanta). V primeru, da boste svoje naročene izdelke plačali s kartico, vam GLS dostavna služba zaračuna dodatno provizijo, ki znaša 1,13% od zneska odkupnine. Za storitev vam GLS kurir izda račun.

SŽ Express

V primeru, da vaša pošiljka presega 40 kg ali presega dimenzijske omejitve GLS-a, bomo za dostavo uporabili dostavno službo SŽ Express.